راه اندازی صفحۀ توییتر گراژ

راه اندازی صفحۀ توییتر گراژ

گراژ نوشت: راه اندازی صفحۀ توییتر گراژ – یکی از مشکلات شرکت‌های فناورانه (استارت آپ)، هزینۀ سنگین تبلیغاتی می‌باشد که این گونه شرکت‌ها رو دچار مشکل می‌کند؛ اما امروزه به لطف فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، شرکت‌ها می‌توانند با کمترین هزینه فعالیت‌ها و محصولات خود را در این رسانه‌های اجتماعی(سوشال مدیا) به نمایش بگذارند.

اما تنوع و کاربردهای متفاوت پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی باعث سردرگمی انتخاب یک پلتفرم مناسب تبلیغاتی برای شرکت‌ها و افراد فعال در این زمینه شده است، سوای عِرق ملی و لزوم حتمی استفاده از پلتفرم‌های ایرانی اما، جهت موفق شدن کسب و کار نباید غافل از سایر رسانه‌های اجتماعی خارجی هم شد.

اگر یک کسب و کار دارید و می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه نوع خدمات خود را تبلیغ کنید، گراژ شبکۀ اجتماعی توییتر رو در کنار سایر پلتفرم‌های ایرانی پیشنهاد می‌دهد، شما می‌توانید با راه اندازی یک صفحۀ توییتری ویژه کسب و کار خود به راحتی و تنها با استفاده از هشتک‌های پر کاربرد فعالیت خود را معرفی و تبلیغ کنید.

به همین منظور گراژ صفحۀ توییتری خود را به نشانی Geraj_ir در توییتر راه‌اندازی نموده است و امیدواریم شما عزیزان ما را دنبال نمایید.

البته لازم است توضیح مختصری در خصوص سوشال مدیا داده شود که، سوشال مدیا (Social Media) یا رسانه اجتماعی چیست؟

در پاسخ به این پرسش که سوشال مدیا (Social Media) چیست و چه تاثیری بر زندگی کنونی ما دارد، باید گفت که سوشال مدیا به وبسایت ها و اپلیکشین های طراحی شده ای گفته می شود که به افراد این امکان را می دهند تا مطالب خود را سریع، به موقع و به گونه ای موثر به اشتراک بگذارند.

کافیست نگاهی به مشاغل مختلف که در رسانه های اجتماعی معروف از قبیل فیس بوک Facebook، اینستاگرام Instagram، توئیتر Twitter، لینکدین LinkedIn، یوتیوب YouTube و … به روش های مختلف فعال هستند بیندازیم؛ تا پی ببریم که این رسانه ها تا چه حد قدرتمند و پررنگ در اقتصاد و زندگی ما ظاهر شده و کسب و کارهای مختلف برای ایجاد ارتباط موثر با مخاطبان خود، از آنها به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی شان استفاده کرده و با تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از این ارتباطات، روند شغلی خود را بهبود می بخشند.

اما آیا صاحبان مشاغلی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، می دانند کلید موفقیت در سوشال مدیا Social Media چیست؟ و چگونه باید با این ابزارهای اجتماعی تعامل داشته باشند تا بهترین نتیجه برایشان حاصل شود؟ در ادامه با بیان نکاتی کاربردی، به این پرسش پاسخ داده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.