دیجیتال آرت‌های Eben Mc Crimmon

دیجیتال آرت

گراژ: نگاهی به دیجیتال آرت های Eben Mc Crimmon، هنرمند با استعداد در زمینه هنرهای دیجیتالی، Eben Mc Crimmon از کشور استرالیا عکس‌های گرفته شده از حیوانات را مجدد بازسازی و به حالت غیر طبیعی و بزرگ تبدیل می‌کند.

حیوانات غول پیکر و انسان‌های کوچک موضوعی مشترک در عکس‌های او هستند. حرمت پادشاهی حیوانات همیشه برای وی الهام بخش بوده است و مسائل مربوط به نابودی و انقراض گونه‌های حیوانی توسط تهاجم انسان به زیستگاه‌های بومی، او را بر این داشته که این تصاویر را خلق کند، تا حس حیوان دوستی را در انسان پدیدار کند.

هنر دیجیتال، اصطلاحی عمومی برای گستره‌ای از آثار هنری و شیوه‌هایی است که از این نوع فناوری بعنوان بخش ضروری فرایند خلق و یا ارائه استفاده می‌کند. واژه‌ی دیجیتال نماینده‌ی نخست: رسانه‌ی نشان دادن یا نمودن اثر است و دوم: ابزار تولید هنر. از دههٔ ۱۹۷۰ نام‌های مختلفی برای آن بکار رفته، از جمله هنر رایانه و هنر چندرسانه‌ای؛ و خودش تحت اصطلاح کلی‌تر هنر رسانهٔ جدید قرار گرفته است.

تاثیر فناوری دیجیتال باعث دگرگونی فعالیت‌هایی مانند نقاشی، رسم، مجسمه‌سازی ، هنرهای صوتی و موسیقی شده است، در حالی که شکل‌های جدید مانند نقاشی دیجیتال، هنر اینترنت، اینستالیشن یا هنر چیدمان دیجیتال، و واقعیت مجازی، بعنوان شیوه‌های هنری شناخته می‌شوند. بطور کلی‌تر اصطلاح هنرمند دیجیتال برای توصیف هنرمندی بکار می‌رود که از فناوری‌های دیجیتال در تولید هنر بهره می‌گیرد. در یک مفهوم گسترده، «هنر دیجیتال» اصطلاحی است که به هنر معاصر که از روش‌های تولید انبوه یا رسانه دیجیتال بهره می‌برد گفته می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.